sobota, 15 lutego 2014

Ta ruda na grafice nie ma z nimi związku.

Moje drogie Kucyki, męskie i żeńskie, rudowłose i nie, zajęte, wolne, stare i młode. 
Czas na kilka ogłoszeń.


Ogłoszenie pierwsze:
Jak zapewne mogliście zauważyć, zmieniliśmy system komentarzy na Disqus. Jakimś pokrętnym cudem, trzykrotnie wygodniejszy system przyniósł trzykrotny spadek liczby komentarzy. Nie chce mi się zachwycać nad tym, jakie to wygodne, że można i anonimowo (z określeniem nicka), i połączyć konto z fejsbukiem, i widać, kto wam gdzie odpowiedział (więc możecie też komentować u Segritty, którą polecam), i w ogóle luksus jak w Biedronce po wypłacie. 
Wiem, że niektórym z Was komentarze jakimś dziwnym sposobem nie wyświetlają się. I mogę zapewnić, że to wina Waszych ustawień. Prawdopodobnie winny jest AdBlock, Wasz antywirus albo firewall. AdBlockowi możecie śmiało zrobić wyjątek na Kuca, bo tu i tak nie ma reklam z Adsense czy czegoś. Jeśli to nie pomoże, sugerowałbym pokombinować nad poziomem zabezpieczeń firewalla itd. 


Ogłoszenie drugie:
Założyłem Twittera. Jeszcze nie wiem, jak działa, i pewnie będę to sprawdzać dopiero nocą. Jeśli jednak żyć nie możecie bez każdej mądrości Kuca, nawet jednozdaniowej, to znajdziecie go pod tym adresem:


Ogłoszenie trzecie:
O ask.fm pisałem już jakiś czas temu, skoro jednak się ogłaszamy, to już z całym impetem. 
Znajdziecie mnie pod adresem http://ask.fm/PanKucownik.
Jest to o tyle ciekawe, że popularność aska przerosła moje wyobrażenie, i dziennie odpowiadam tam na huragan pytań. Niektóre są tak absurdalne, że sobie nie wyobrażacie. Jeśli jednak ktoś spyta, jaka jest moja ulubiona książka, to się pochoruję...


Ogłoszenie czwarte:
Kucyk ma swoją straż przyboczną. Straż zwie się Luiz i zajmuje się tym, czego mnie nigdy nie chciało się robić: korektą. Dlatego też od jakiegoś czasu teksty mają przecinki tam, gdzie powinny, a wielokropki składają się wreszcie z trzech kropek. Piszę o tym, by ją pochwalić za dobrą robotę. I uspokoić Was - jeśli któregoś dnia blog poleci w kosmos, to znak, że Luiz coś źle kliknęła, i wrócimy po przerwie na wgranie backupu.


Ogłoszenie piąte:
Poza edytorką mam też sekretarkę. Wprawdzie nie bardzo wiem, czym zajmują się sekretarki w ogóle, a co dopiero na blogu, niemniej to zabawne uczucie, gdy ktoś mówi do mnie szefie. Podjęła się samowolnie zrobienia listy pytań do Kucyka, cobym nie musiał po raz tysięczny mówić, jaka jest moja ulubiona książka. Z tego powodu, jeśli macie jakieś pytania, wysyłajcie je na jej mail: iratiiss@gmail.com. Zrobimy listę, poodpowiadam i wszyscy się pośmiejemy.

Oczywiście wszystkie miłosne, wymagające porady, intymne itd. wciąż mają lądować na kucfilolog@gmail.com.


Ogłoszenie szóste:
Na fanpejdżu również jest sporo treści niepublikowanych i innych takich. Przy czym tam nie musicie gorączkowo lajkować - zobowiązałem się, że zrobię sobie zdjęcie w koszulce z Myszką Miki z okazji tysiąca lajków i dzisiaj - po próbnym założeniu jej - wiem już, że to był bardzo głupi pomysł. Skoro jednak słowo się rzekło...











0 komentarze:

Prześlij komentarz